شنگ

عشق شنگ بی قرار بی سکون_چون درآرد کل تن را در جنون...

شنگ

عشق شنگ بی قرار بی سکون_چون درآرد کل تن را در جنون...

آخرین مطالب
  • ۳۱ خرداد ۹۸ ، ۰۲:۰۴ امید

ساعت به وقت گرینویچ

يكشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۵۷ ق.ظ

پرسیدم بهار ساعت چنده؟ انگار ساعت به وقت ِ گرینویچو پرسیده باشم. هرچند دونستنِ ساعت به وقت ِ گرینویچم اونقدرا مهم نیست.

میگه چه خبر میخواستم بگم بهار

از نگار خیلی خبر ندارم، یا مثلا بهار بیا پندای دخترونه بهم بده. یا یکم 

پینک اپل

هرچند که ممنون ازت که خب حرفات خیلی خوب بودن ولی بهت حسودیم میشه که، نه اونقدر خبیث نیستم که حسودی کنم، ولی دوسِت دارم که اونجوری میتونی حرفای خوب بزنی. دوست داشتم منم بلد بودم به بتلجوس بگم. 

خب میدونی، خیلی قشنگین :)) دوستون دارم که انقد قشنگین. به قشنگ بودنتون ادامه بدین :))

همینا دیگه

میدونی، یه‌چیزی همیشه اشکمو درمیاره

اینکه تو خونه‌ی خودتم راحت نباشی بعد تو بهم بگی واسه مهربونیته که هستی. من هنوزم فکر میکنم لوس شدن نبود. خیلی سعی میکنم بهت حق بدم ولی تهش اشکام میام پایین :)

و بازم، خوش به حالت پینک‌اپل :)

۹۶/۰۳/۱۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
همیشه بهار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی