شنگ

عشق شنگ بی قرار بی سکون_چون درآرد کل تن را در جنون...

شنگ

عشق شنگ بی قرار بی سکون_چون درآرد کل تن را در جنون...

آخرین مطالب
  • ۳۱ خرداد ۹۸ ، ۰۲:۰۴ امید

یک برون ریزی عصر چهارشنبه

چهارشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۰۶ ب.ظ

راستش مزخرف است.خیلی چیزها.

میدانی فلانی؟تو مثلا مزخرفی.سایه کلا مزخرف است.

کمال گرایی افراطی افتضاح است.به معنی واقعی کلمه افتضاح است.

من 7ماه است که به جز یکبار آن هم بخاطر چیزی که باتقریب خوبی اجبار بود دست به ساز نزده ام.

راستش پدر عالم را درآورده ام بس که هی قرص دادند و شربت دادند و هی گریه کردم و هی بغلم کردند و گفتند درست میشه و هی بردنم پارک بدوم و هی همه کار کردند که من کمتر غر بزنم.

راستش این هفته کلی دینی خوندم مثلا!:))

خب یک وقت هایی هست که باید فیزیک بخوانید و خوابتان میگیرد.و کتاب به دست میروید مینشینید توی سالن که خوابتان نگیرد و دوساعت میگذرد و اتفاقی نمی افتد.

وقتهای الکی.

یک چیزی به همه ی مزخرفها یا غیرمزخرف هایی که لحظاتی مزخرف بودند:

به میم.خفه شو.خفه شدن واقعا خوبه.من هی بهت فکرکردم و هی روحیه دادم و یک لحظه هم فکر بدی نکردم بعد تو وایسادی تو صورتم چرند گفتی.من چیکار کردم؟بغلت کردم گفتم اشکال ندارهه.حتما میشه.هرچی حرف خوب بلد بودم زدم.آخرش فقط گفتم خیلی وقته بخاطر من وایسادن باید برم.و تو فکر نکردی که نباید چرند بگی.حتی اگه درحال گریه کردن باشی و من درحال زدن حرفای خوبی که بلدم.

به د. یادته گفته بودی.مهم نیست چی گفته بودی.چرند گفته بودی.واقعا همینه.آدما مسئول زندگی خودشونن و به تو ربطی نداره.جدا از اون،تو هیچ گوری نبودی تو لحظه های تکامل یه آدم.تو خیلی قابل احترامی و حتما چیزایی تجربه کردی که من تجربه نکردم،ولی منم کارایی کردم که تو فکرشم نکردی.پس خیلی مزخرف بودی لحظه ای که چرند گفتی.

من فردا میرم با م. حرف میزنم و هی هق هق گریه میکنم بعد خوب میشم.

یه ماشینی باید باشه هرنیم ساعت یه بار بهم لبخند بزنه.بعد یه سری واضحات امید بخشی که خودم میدونمو برام تکرار کنه.بگه آفرییین^^)بعد یه آبنبات چوبی بده دستم بگه ادامه بده:)))هی برداره صورتی بریزه همه جا.

من یه ماشینی که آبنبات چوبی قرمز آدامس دار که کوچیک باشه بهم بده و هی صورتی پخش کنه همه جا و بوی آدامس میوه ای بده ندارم.ولی چهارتا کاغذ دارم رو دیوار که بهم میگن روزمو چجوری بگذرونم.یه کاغذ دیگه دارم که روش نوشته Dream...،امید دارم،و چیزهای خوبی از این دست.دراسرع وقت یه آدامس هندونه ای هم میخرم.

بعد،درست میشه،کمال گراییمو به اعتدال میرسونم،سازمو برمیدارم میرم کوچه9،شااید زنگ بزنم به آقای الف.،برای پ. کتاب میخرم،یک مشت چیز صورتی میخرم،یه روز میرم پیش ن.،یه روز از صب میریم میچرخیم تو خیابونا آخرم طاقت نمیاریم میریم فیلم میبینیم،و مقدار زیادی وقت رو به بیکاری میگذرونم.

بله...:))

آدامس هندونه ای همچین خاصیتی داره!!:)


+عنوان متنم هیچ غلط نگارشی چیزی نداره خیلیم خوبه:))

۹۵/۰۳/۲۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
همیشه بهار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی