شنگ

عشق شنگ بی قرار بی سکون_چون درآرد کل تن را در جنون...

شنگ

عشق شنگ بی قرار بی سکون_چون درآرد کل تن را در جنون...

آخرین مطالب
  • ۳۱ خرداد ۹۸ ، ۰۲:۰۴ امید

الاکلنگ

پنجشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۴، ۰۱:۲۷ ق.ظ

میدونی؟

من استاد اینم که حال خودمو بد کنم.کاملا در این زمینه استادم.

استاد اینم که تو روزی که عصرش کلی خل وچل بازی درآوردم و درحالی که کلاسم 5:45 تموم شده،8شب رسیدم خونه،بزنم همه چیو از دماغ خودم دربیارم!

استاد اینم که نصف شب دلم برای عالم تنگ شه.

هوار بزنم سر دنیا و سر همه ی آدما و سر فصل7 و کنکور و همه چی.

بعدم تو چشمای همشون نگا کنم و به این فکر کنم که عاشقشونم.

کاملا میتونم وسط خوشحال کننده ترین اتفاق دنیا از ته دل گریه کنم.

کاملا میتونم 1:11 دلم برات تنگ شه و سرت هوار بکشم که گورتو گم کردی رفتی و دلم بخواد یکی بغلم کنه و من بهش بگم الی اصلا شعور ندارد!

استاد اینم که وسط نصف شب دلم برای اینکه بهت پیام بدم "ماهو نیگا" تنگ شه ولی نصف شب باشد و خواب باشی و ماه هم معلوم نباشد اصلا!

بعد هم به این فکر کنم که چقدر عالیه که شنبه امتحان مساحت و دایره داریم.بعد فش بدهم به مساحت تا شنبه!

من در این زمینه استادم که وسط حس عاشقونم به یک موجودی،به خصوصیات مسخره اش فکر کنم و به دنیا فحش بدهم.

اصلا این روزها،یک طرفم سیاه است و یک طرف سفید.

و تعادل همیشه کوچکترین دایره ی وسط صفحه ی دارت.

۹۴/۱۱/۲۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
همیشه بهار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی