شنگ

عشق شنگ بی قرار بی سکون_چون درآرد کل تن را در جنون...

شنگ

عشق شنگ بی قرار بی سکون_چون درآرد کل تن را در جنون...

آخرین مطالب
  • ۳۱ خرداد ۹۸ ، ۰۲:۰۴ امید

سروی که خرامیدنش عجیب شبیه تو بود

دوشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۵۸ ب.ظ

اصلا من عاشق اینم که دوساعت قبل کلاس بشینم سوالا رو حل کنم و یه نموداری هی دهن کجی کنه هی سر بخوره هی بکشم پاک کنم آخرم درست نشه بدون نمودار حلش کنم بهش اخم کنم برم سوال بعدی.دورشم دایره نکشم به عنوان اشکال بس که رفته رو مخم.

اصلا من عاشق اینم که آقای م. هی نکته های خوب بگه هی از ته دل لبخند بزنم.

بعدم بگه اون نموداره چرا اذیت میکرد منم انگار راز حیاتو کشف کرده باشم بگم ممممم...بگم آهاااااا!

اصلا بیخیال اینکه اون جمله ای که نیم ساعت پیش اومد به ذهنم خیلی هم خوب بود گفتم برم چکش کنم درستشو بیام بنویسم یادم رفته موضوعشم یادم نمیاد حتی،بیخیال اینکه نفسم میگیره این روزا،بیخیال اینکه سوالای 2،3،4 امتحان پشت سر هم حل نشد و منتظر بودم تا سوال آخر همونجوری با احساس خفگی نگاه برگه کنم:

...ورت خجالت سرو آرزو کند،بخرام


۹۴/۱۱/۱۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
همیشه بهار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی