شنگ

عشق شنگ بی قرار بی سکون_چون درآرد کل تن را در جنون...

شنگ

عشق شنگ بی قرار بی سکون_چون درآرد کل تن را در جنون...

آخرین مطالب
  • ۳۱ خرداد ۹۸ ، ۰۲:۰۴ امید

اگه نداره،این فقط یه خوابه

پنجشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۳۸ ق.ظ

و من براش توضیح ندادم که هیچ وقت خوبیو انتخاب نکرده.یه گورباباش به سبک کیانا گفتم و از ماجرا اومدم بیرون.

کسیم نپرسید با خودت لج میکنی یا با آقای میم.

عذاب وجدان تموم نکردن تست های مشتقو هم نگرفتم.

کاردر منزل کاروانرژی و ساکنم انجام ندادم.

به جاش تا وقتی که دلم خواست خوابیدم.

به جاش تا 2شب بیدار موندم و رمانی که دلم خواستو واسه بار دوم تموم کردم و با لذت کتابو بستم.

به جاش تصمیم گرفتم هم آب پرتقال بخورم،هم قرص،هم لقمه ی صبحونمو تموم کنم.

هیچم بهش نگفتم که الان هیچ وقت خوبی نیست.

برنامه ی سینمای ایرانو کامل دیدم.و به کارگردانا و بازیگرا حسودی کردم.چون میزان خالقیت تو سینما خیلی زیاده.

بعد تصمیم گرفتم تابستون به جای ادامه ی کلاس موسیقی برم عکاسی یاد بگیرم و برم جنوب.و برم کردستان.صبح البته به خودم گفتم همه ی تابستونو خواهم خوابید و هیچ کاری نخواهم کرد.

من به جاش داستان کوتاهای اون کتابه که وقت خریدش به خودم قول دادم تا 24تیر بازش نکنمو خوندم و کلی کیف کردم و واسه تک تک شخصیتاش ناراحت شدم و همشونو بغل کردم گفتم منم همینطور.

امشبم نه تست آرایه زدم،نه حرکت دایره ای و نه ماتریس خوندم.

راستشو میخوای؟

خوب کردم:)

خوب کردم:)

خوب کردم:)

۹۴/۱۱/۱۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
همیشه بهار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی