شنگ

عشق شنگ بی قرار بی سکون_چون درآرد کل تن را در جنون...

شنگ

عشق شنگ بی قرار بی سکون_چون درآرد کل تن را در جنون...

آخرین مطالب
  • ۳۱ خرداد ۹۸ ، ۰۲:۰۴ امید

deep

شنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۵۹ ب.ظ

حدس بزن چی؟

دارم ویس ا.م گوش میدم[یعنی گوشیم تو اتاق بود،وقتی برگشتم رفته بود جلو و رسیده بود بهش،منم جرات کردم نزنم بعدی و گوشش بدم.بعد از nماه!]داشت میگفت:یه سوال معروفی هست،که سال مصریا...بعد دیدم چقدد دوسش دارم!چقدد دلم تنگ شده بوده نمیدونستم!

بعد من یجا نمیدونم از کجا گفتم 365تا بودن!!!اصلا نمیدونم همچین چیزیو از کجا میدونستم،که به نظر بیخودم میاد و همچنان دارم فکر میکنم که چی گفتم؟؟

الان داره راجب یه کتیبه ی بابلی توضیح میده!

قبلشم یجا ف. گفت مثل قوانین مورفی!!

خلاصه اون داره حرفای خوب خوب میزنه ماهم نظر میدیم!:دی

یک وضعیتی اصلا...!

الان یک سوال اسمارت گفت،یکی گفت خیلی آشنائه و منم گفتم اه![الان گفتم اه یعنی!].

ای بابا...

صدای ه. هم توش هست.خانم ه.!چقد دیدار دوباره تان دوست داشتنی خواهد بود:))

در ادامه هم داشت سوال میگفت،میگفت بهشون فکر کنید.منم تو دفتر ف. که نوشته بود think,یه آکولاد باز کردم نوشتم deeply!


۹۴/۱۱/۱۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
همیشه بهار

نظرات  (۱)

چه جالب:))))
But don't think TOO deeply
Because if you think TOO deeply you end up being fu**ed up :| 
پاسخ:
نمیدونم چرا بی هیچ دلیلی میخوام بگم بابا گور باباش!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی