شنگ

عشق شنگ بی قرار بی سکون_چون درآرد کل تن را در جنون...

شنگ

عشق شنگ بی قرار بی سکون_چون درآرد کل تن را در جنون...

آخرین مطالب
  • ۳۱ خرداد ۹۸ ، ۰۲:۰۴ امید

she is coming

سه شنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۴، ۰۷:۲۵ ب.ظ

she is coming,and nothing is better...

و من فکر میکنم:کدوم احمقی گفت آبان و آذر همه چی میریزه بهم؟؟بهمن و احتمالا اسفند رو کجا بوده دقیقا؟

و من به خودم میگم:_..._جانم_عقب افتادی._میدونم.

بعد دوباره یادم میاد که:اه فردا امتحان گسسته داریم! 

بعد میگم که تنها روز خالیت یکشنبه است._اوهوم.

بعد میگه که خستمه.میگم بیا و نباش.

بعد یهو انگار چیزی تو ذهنش جرقه زده باشه میگه آخرای هفته هستا!میگم خب باشه!nothing special is going to happen.

بعد دوباره میگه صوت عقب افتادم.میگم میدونم خب.میگه حوصلشو نداشتم آخه.میگم میدونم.میخونیم حالا.میخونیم.

میگه...میگه...

and guess what??

ببین کتاب خریدههه!ببین!

خوشحالیم.دوتامون:))))

تازه ببین سارا داره میاد،ببین واسه تو هم یکی خریده،ببین همون کتابه است که اون دفعه میخواستیش ولی گرون بود،نگاش کن چه خوشکله،ببین عکساشو.

واای نگا کن!تو کتاباش رسول یونانم داره.[الان برداشت نگاهش کرد.خداحافظ ای درخت توت.شعر و صدای رسول یونان].میگه:عه کتاب نیست.(جلدش شییه کتاب بود).دوتایی خوشحال میشیم که عههه!صداشو نشنیده بودم تاحالا.

بهش میگم ببین چه خوبه...نگا کن!

ببین جهت تقعر و عطف و اکسترمم و رسم منحنی بدون مشتق چه خوبه...میگه آره میدونم،میگم خودت میدونی چرا خوب نشد.میگه آره میدونم._خوشحال باش._هستم.

بدو دختر...

ببین سارا داره میاد،ببین قراره لبخند خوشکلشو برات بیاره،ببین قراره عکسای کتابتو نشونش بدی باهم ذوق کنین،ببین آخر هفته قراره فیلم ببینیم،برو دست صورتتو بشور لباساتو عوض کن بیا گسسته رو تموم کنیم.برو آفرین

۹۴/۱۱/۰۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
همیشه بهار

نظرات  (۳)

به به  :)
خوش بحال تو و سارا 
داشتن اینجور ساراها نعمته ها ؛) 
پاسخ:
آره خیلی:))
:)))
شادی های کوچولو خیلی خوووبن!
پاسخ:
:))
آره شادی های کوچولو که خیلی خوبن!
ولی من خوشحال نبودم حین نوشتن این پست!!داشتم به خودم میگفتم بیین فلان و بهمان،تازه اینم هست اونم هست،ییا خوشحال باش و اینا!!ولی مثل اینکه ازش برداشت میشه که خوشحال بودم!
۱۰ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۳۷ همیشه بهار
حالا خوبه خوشحالیا!اگه لبخند آورده رو صورتتون مثلا!
فقط توقع نداشتم!
خوشحال باش.فاطمه خوشحال باش!
ببین منم خوشحالم!ببین...؛)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی