شنگ

عشق شنگ بی قرار بی سکون_چون درآرد کل تن را در جنون...

شنگ

عشق شنگ بی قرار بی سکون_چون درآرد کل تن را در جنون...

آخرین مطالب
  • ۳۱ خرداد ۹۸ ، ۰۲:۰۴ امید

دیوونه شده باشیم مثلا

دوشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۵۲ ب.ظ

مثلا سرت رو بگیری بالا،یه صورت فلکی خوشگل اون بالا باشه و اسمش یادت نیاد!بعد سرت رو که آوردی پایین رو کنی به بغل دستیت و تا میای دهنتو باز کنی که بگی "ببخشید این صورت فلکیه اسمش چی بود؟" یادت بیاد که احتمالا ندونه اینو.بعد یه لحظه حس کنی فائزه اونجاست بخوای برگردی پشتتو نگا کنی بگی فائزه این اسمش چی بود؟!بعد یادت بیاد فائزه هم نیست اینجا.بعد بخوای برداری زنگ بزنی بگی فائزه این صورت فلکیه که یکم اونورتر از ماهه اسمش چی بود؟و همون موقع یادت بیاد که حالا فائزه هم به فرض که پاشه بره نگا کنه،این چه آدرس دادنیه آخه؟!

بعد بخوای دوره بیفتی از همه ی آدمای اونجا بپرسی ییخشید شما نمیدونید اسمش چی بود؟انقد بپرسی که یکی بدونه.

مثلا یه زبون رمزی داشته باشیم.من بنویسم کف دستت،تو کف دستم جوابشو بدی.نه که بنویسیم کلمه ها رو ها به همون خط فارسی/انگلیسی/....نه،یه زبون واسه خودمون داشته باشیم.تو هم باید کمک کنی تو ابداعشا!نه که هی من بیام بگم این علامتم واسه این حرفت تو هم بگی خوبه.حالا شاید فقط واسه یه سری چیزای پراستفاده ساختیمش.

مثلا شب هجران باشه ولی بوی خوش وصل آید!

بعدا نوشت:بعدا فکر کردم دیدم ،شد" تو بیت آخر شعر پست قبلی به معنی "رفت" هست.ولی بازم تفاوتی در اصل این پست ایجاد نمیشه!

۹۴/۰۹/۳۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
همیشه بهار

نظرات  (۴)

حدس بزنیم؟
ثور؟ برساووش؟ ارابه ران؟ حمل؟ ممم... دیگه آندرومدا یا ذات الکرسی اگه بود تشخیص میدادی دیگه؟
:)))
دلمان بسی هوای رصد کرد!
پاسخ:
آندرومدا آخه؟!صورت فلکی اگه داره که کلا هیچی،کهکشانشم همون شب رصدیشم ملتو بیچاره کردم تا دیدمش![خب اولا آدم باورش نمیشه اون مه ای که نشونش میدن آندرومداست هی فکر میکنه ندیدتش!:دی]
ذات الکرسی تشخیص میدم آره!(آیکون لبخند با افتخار و غرور!:دی)
نگاه کن 4تا ستاره دورشن،3تا وسط.یعنی انگار دوتا ذوزنقه ی تقریبا همنهشتو رو از قاعده ی کوچیکشون بهم چسبونده باشی.قاعده ی کوچیک فصل مشترک،میشه اون سه تا ستاره که گفتم وسطن.[واضحه یا خیلی نابوده؟]
یه چیزای محوی که الان یادم اومد فک کنم ارابه رانی چیزیه!یا اینکه این اونیه که میگن شبیه بادبادکه یا با بادبادک اشتباهش میگیرم.یا شایدم هیچکدام!
آندرومدا صورت فلکی هم داره :))
هی نکنه جبار رو میگی؟؟؟ اون سه تا هم کمربندش ؟
[امشب تو حیاط خوابگاه سرمو بالا کردم دنبال ماه گشتم. تقریبا کامل بود. فکر کنم شب 12 ام اینا. یادت افتادم! بعد کلی زور زدم تو کل آسمون فقط 2 تا ستاره تونستم ببینم ://. هوا به شدت آلوده...]
پاسخ:
چقد خوب که یادم افتادی!:)))
فک کنم جباره!یعنی اولین چیزی که به ذهنم رسید جبار بود،بعد گفتم نه بابا!
میگم که یه سوال علمی!
بد آدرس دادیم اگه بگیم اون صورت فلکیه کنار ماه؟
یعنی از 2جهت.اگه بخوای تو یه شب واسه همون شبه بگی.و اینکه کلا بخوای بگی.
کلا که فک کنم غلطه.
اگه کلا بخوای آدرس بدی که آره. جای ماه هر شب عوض میشه نسبت به صورت فلکی ها. برای یه شب هم یکمی گنگه آدرست. خب کنار ماه در کدوم جهت؟ حداقل یه شمال-جنوب-شرق-غربی باید بگی که طرف بتونه بفهمه.

اولش اسمِ صورت‌فلکیِ جبار از یادت می‌ره.
بعدش کم‌کم یادت می‌ره شهاب‌بارانِ برساووشی کی بود
چند وقت دیگه ستارهٔ قطبی رو گم می‌کنی
و یک شب؛ آخرش، اسمِ شباهنگ رو یادت نمی‌آد...
اون‌شب گم می‌شی و دیگه هیچ‌وقت خودتو پیدا نمی‌کنی!
مث من!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی