شنگ

عشق شنگ بی قرار بی سکون_چون درآرد کل تن را در جنون...

شنگ

عشق شنگ بی قرار بی سکون_چون درآرد کل تن را در جنون...

آخرین مطالب
  • ۳۱ خرداد ۹۸ ، ۰۲:۰۴ امید

بافتنی های بیدارخوابی ذهن من!

دوشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۴، ۰۸:۴۳ ب.ظ

داداشم میگه "چطوری" و من یاد "پیوستگی" میفتم!انقدی که یه لحظه تو جواب دادن تاخیر میکنم تا بفهمم اینجا خونه است،این داداشمه،و من سرکلاس دیفرانسیل نیستم!

همچین عمیق تو این مفاهیم گمم من!


پ.ن:عمیقا گم بودن در مفاهیم تناقض دارد.که اگر من مفاهیم را خیلی خوب بلدم پس چرا گمم در آنها؟کمال اگر بود این را از او میپرسیدم،او هم فکری میکرد و میگفت شاید...بعد میگفت مگر نگفتم برای آرایه باید به ظاهر توجه کرد؟؟بعد همگی نیم ثانیه ای سکوت میکردیم و بلافاصله به این نتیجه میرسیدیم که این سوال که این جمله تناقض ندارد را اگر بدهند،خیلی آدم های بیخودی هستند!

بلافاصله نیم ثانیه هم ظاهرا تناقض دارد ولی باطنا نه!

۹۴/۰۸/۰۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
همیشه بهار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی