شنگ

عشق شنگ بی قرار بی سکون_چون درآرد کل تن را در جنون...

شنگ

عشق شنگ بی قرار بی سکون_چون درآرد کل تن را در جنون...

آخرین مطالب
  • ۳۱ خرداد ۹۸ ، ۰۲:۰۴ امید

هراس بی تو ماندنم ادامه دارد...

شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۱۳ ق.ظ

یه 10/11 ماه پیش به خودم و خانم سازگار قول میدادم که دیگه وبلاگ هادی صفریو نخونم چون اون یه از المپیاد برگشته ی کنکوری بود و من المپیادی و فاز حرفاش خوب نبود واسه اون روزهام!این روزا هی به خودم قول میدم یه وبلاگ دیگه نرم چون من یه از المپیاد برگشته ی کنکوریم!:دی

ولی بازم هردفعه میگم بزار این پستشم بخونم از این به بعد دیگه نمیرم!الانم قول نمیدم!:/


یک جور بهونه گیری شدم...:/میدونید یکی از جاهایی که عاشق اینم که شبا اونجا برق بره قوام آباده(مکان باغمون).چون میریم میشینیم بیرون بعد اونجا یه جور صمیمی ایه.و جدا از همه ی اینا،میدونی چی راجبش فوق العادس؟اینکه دراز میکشی و آسمون بالای سرت پر از ستارس:))

یه جور بهونه گیری شدم که نمیخوام راجبش توضیح بدم.ببین جدا از همه اینا...فاطمه!میشه برام دعا کنی؟:)[البته با این امید که این پست رو خونده باشی]



۹۴/۰۵/۳۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
همیشه بهار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی