شنگ

عشق شنگ بی قرار بی سکون_چون درآرد کل تن را در جنون...

شنگ

عشق شنگ بی قرار بی سکون_چون درآرد کل تن را در جنون...

آخرین مطالب
  • ۳۱ خرداد ۹۸ ، ۰۲:۰۴ امید

جوراب در استوانه!

سه شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۱۲ ق.ظ

الان که اینترنت وصل شده فهمیدم "چقد" داشتم میمردم از بی اینترنتی!:دی

اول یچیز بگم!چند روز پیشا من از مدرسه(بله از مدرسه!)اومدم،لباسامو عوض کردم،خیلی جدی و مصمم رفتم به سمت آشپزخونه.بعد خیلی جدی حورابمو انداختم سطل آشغال و درشو بستم!رومو کردم اونور که برگردم،که صحنه لود شد و فهمیدم جورابم بوده تو سطل آشغال!دوبار هم قبلا این اتفاق افتاده بود!:دی

به دلیل شکل استوانه ای سطل آشغال و سبد لباس،غرق در عوالم خود اینها رو باهم اشتباه میکنم و درکمال جدیت جورابمو میندازم تو سطل آشغال!بعدش خودم کلی میخندم!خدایی از ته دلا!خوش میگذره!:دی

در حالی که اگه بخوای حساب کنی و یه قطر واسه خونه رسم کنی،این دوتا راس های این دوتا قطرن!یعنی دورترین فاصله ی ممکن!

دیگه چی؟الان خوابم میاد!چیزی یادم نمیاد!

۹۴/۰۵/۲۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
همیشه بهار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی