شنگ

عشق شنگ بی قرار بی سکون_چون درآرد کل تن را در جنون...

شنگ

عشق شنگ بی قرار بی سکون_چون درآرد کل تن را در جنون...

آخرین مطالب
  • ۳۱ خرداد ۹۸ ، ۰۲:۰۴ امید

چه یافت آنکه تو را گم کرد؟

جمعه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۵۵ ب.ظ
وقتی اطرافیانت نمیفهمن...
چی باید میگفتم وقتی برگشته میگه[حالم از بازگو کردن این جمله بهم میخوره]:خوب اینا که میدونن فقط تهرانیا قبول میشن برای چی از اولش شرکت میکنن؟من چجوری باید توضیح میدادم؟چجوری باید توضیح میدادم که من از اون مرحله رد شدم و دارم سعی میکنم فقط خوب باشم،و این سوالت الان مزخرف ترین سوال دنیاست.چجوری باید میگفتم که غیر تهرانیا هم قبول میشن،و من حالم بهم میخوره که بهونه بیارم یا تو باعث شی فکر کنم بهونه آوردم.چجوری باید میگفتم میرن المپیاد میخونن چون جونشون براش در میره.چجوری باید میگفتم عاشق شدن چه شکلیه؟چطوری توضیح میدادم اگه نمیخوندن حس میکردن یه چیزی کمه.یه چیز خیلی بزرگ.و حالا هم که رفته یه قسمت از وجودشون مال خودشون نیست.یه بغض خفه شده تو گلوشونه.حالا دلشون براش تنگ میشه و فقط دارن سعی میکنن خوب باشن...
من چجوری باید برای تو توضیح بدم که من دیگه حال ندارم واسه اون موضوع بجنگم؟؟به تویی که به من میگی سارا،سلما،سمیه،ساغر،سحر...تو ندیدی چقد براش گریه کردم و داد زدم؟؟تو نبودی که گفتی پس حتما خیلی براش مهم بودی که بخاطرت گذشته از...
پس چرا دوباره شروعش کردی؟؟چرا کار مسخره انجام میدی آخه؟
حقیقتش اینه که از دستت عصبانیم.خیلی از دستت عصبانیم.انقد که هروقت یادم بیفته بهش دلم میخواد زنگ بزنم سرت داد بزنم.دلم میخواد وایسم جلوت هرچی دم دستمه بشکونم.
من میدونم الان شرایطت عالی نیست،و باید مراعات کنم و شاید نباید ناراحتت کنم،ولی من امسال به اون گذشتن اون آدم نیاز دارم و دیگه قوت جنگیدینم ندارم.
دیگه این که...دیشب بارش شهابی بود و 1دونه شهاب دیدم:))


۹۴/۰۵/۲۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
همیشه بهار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی