شنگ

عشق شنگ بی قرار بی سکون_چون درآرد کل تن را در جنون...

شنگ

عشق شنگ بی قرار بی سکون_چون درآرد کل تن را در جنون...

آخرین مطالب
  • ۳۱ خرداد ۹۸ ، ۰۲:۰۴ امید

هی گربه!

سه شنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۵۴ ب.ظ

یه سوالی!

من الان تو کوچه میومدم،یه گربه دیدم بعد با غیض(؟)[نمیدونم املاشو] نگاش کردم،رومو هم برگردوندم.

اون فهمید نگاهم داره میگه که:هی گربه ازت خوشم نمیاد؟

آخه اونم داشت تو چشمای من نگا میکرد!

یه لحظه با خودم فکردم نکنه حس کرد نگاهمو!بعد گفتم کاش به یه گربه ی مو بهم ریخته ی آواره ی بی یار که تو چشمام نگاه کرده اینجوری نگاه نکرده بودم!هرچند حیوون مورد علاقم نباشه!

۹۴/۰۵/۰۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
همیشه بهار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی