شنگ

عشق شنگ بی قرار بی سکون_چون درآرد کل تن را در جنون...

شنگ

عشق شنگ بی قرار بی سکون_چون درآرد کل تن را در جنون...

آخرین مطالب
  • ۳۱ خرداد ۹۸ ، ۰۲:۰۴ امید

دلم غریبی میکنه!

شنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۱۵ ب.ظ

هی!دل دیوونه!

دقیقا الان چه فازیه؟دلت برای کی/چی تنگه؟

که من تا یه بند درس میخونم شروع میکنی به بهونه گیری؟

مرتبط به اینه که دارم فیزیک میخونم یا مرتبط به اینه کلا دلت تنگ شده؟

من فک کنم دلت تنگ شده

یک شعر نیمه مرتبطی هست که میگوید:

دلم گم شده پیداش میکنم من

اگه عاشقته وای به حالش

رسواش میکنم من!

۹۴/۰۴/۲۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
همیشه بهار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی