شنگ

عشق شنگ بی قرار بی سکون_چون درآرد کل تن را در جنون...

شنگ

عشق شنگ بی قرار بی سکون_چون درآرد کل تن را در جنون...

آخرین مطالب
  • ۳۱ خرداد ۹۸ ، ۰۲:۰۴ امید

اولین موفقیت زندگی:دی:)

جمعه, ۱۹ تیر ۱۳۹۴، ۰۵:۳۶ ب.ظ

تو رفتی،ولی خاطره هات هست...

تو نیستی،ولی حال و هوات هست...

المپیاد خوب بود نه به خاطر این نظام حاکم بهش،نه به خاطر اون باشگاه،نه به خاطر این وضع ناعادلانه.

المپیاد خوب بود واسه رسیک کردنش،واسه آدماش،واسه فضاش،واسه علم.واسه لذت بردن از علم.

علم و آدماش جاهای دیگه هم هستن.

من اصلا نمیخوام این باشگاهو.حضور تو یه دوره با 40تا تهرانیو نمیخوام.ارزانی خودتون.

این بی نظمیا ارزانی خودتون.


مواجهه با اولین شکست زندگی!

:)

عین موفقیته:)

و من،آدم بهتریم:)

۹۴/۰۴/۱۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
همیشه بهار

نظرات  (۲)

و تو ادم بهتری هستی :))) این واقعا مهم تر از نتیجه ی اون مبارزس...ادمی که الان شدی،اون تغییرا،اون تجربه ها باارزش تره!
برنده واقعی تو هستی نه اونی که تو یه شرایط ایده ال و بدون دغدغه و البته بدون عشق درس خونده که فقط قبول شه!
پاسخ:
البته نباید از تلاشای اونام بگذریم.اونام خیلی درس خوندن خب.شاید خیلیاشونم عاشقی کردن.
ولی به هرشکل عدالت این نبود!
اره منم منظورم کسی بود که عاشقی نکرده!
خب از نظر تلاشم بگیم تو یکی از پستات گفتی که درسته که شاید 4ساعت در روز میشد ولی خودم از خودم راضی بودم و تلاشمو کرده بودم!اره اگه زودتر دست و پاتو جمع کرده بودی و شروع کرده بودی به جدی خوندن بهتر بود ولی حالا دیگه وقت فکر کردن به این چیزا نیس :) 
پاسخ:
وقت گفتنشم نیس=)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی