شنگ

عشق شنگ بی قرار بی سکون_چون درآرد کل تن را در جنون...

شنگ

عشق شنگ بی قرار بی سکون_چون درآرد کل تن را در جنون...

آخرین مطالب
  • ۳۱ خرداد ۹۸ ، ۰۲:۰۴ امید

سه گانه ی ماه!

يكشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۰۳ ق.ظ

امشب ماه یه سه گانه ی خوشکل تشکیل داده بود.ماه و دوتا ستاره ی پرنور دیگه.(شایدم ستاره نبودن مشتری زهره ای چیزی بودن!چن وقته در تشخیص اینا به مشکل برخوردم!)خلاصه که اینا یه مثلث خوشکل تشکیل داده بودن.

و ضمن عدم توقعم در دیدن ماهواره تو آسمون شهر،یه ماهواره هم دیدم!خب البته چند ماه پیشم وسط عفیف آباد یه شهاب خوشکل دیدم!احتمالا پرنورترین شهابی که به عمرم دیدم بوده!

میدونید من قبلا خیلی با دیدن بچه ها حال میکردم.خیلی!غیرقابل وصف!یا یه بار که با مامانم رفتیم سرای مشیر از ذوق رو به مرگ بودم.ولی امروز با دیدن بچه ها و اون روز با دیدن سرای مشیر اون ذوق مرگی حاصل نشد!شاید کلا ناشی از بیحالیه،ولی هرچی هست من نگرانشم!آدم باید با دیدن بچه ها ذوق مرگ شه.

ولی همچنان با دیدن اون ماهواره و اون سه گانه ذوق کردم.دلم میخواست همه چراغا خاموش میشد مینشستم نگاهشون میکردم.میخواستم همون موقع به فائزه پیام بدم که چک کنه ببینه آخر هفته رصد هست یا نه!و این خوب بود.خیلی خوب:))یکی از این جهت که هنوز دلم سره جاشه و شاید امیدهایی باشه که بزرگ نشم،دوم اینکه آسمونو انقد دوست دارم.و هنوز دوست دارم.این یعنی میشه روش حساب باز کرد واسه یه عمر زندگی!


چقد زود گذشت!من وقتی اول دبیرستان بودم رفتم پیش خانم سازگار!و امروز که دیدمش گفتم دیگه پیش دانشگاهیم گفت چه زود بزرگ شدی زهرا!و یه لحظه دیدم چه زود بزرگ شدم...

خوب بودن سخته،هرچی بزرگتر میشی سخت ترم میشه.

واسه بقیه ی راه خیلی برنامه ای ندارم.ایده ای هم ندارم!فقط میدونم یهو نگاه میکنم میبینم 24سالمه.

یجوریه!شاید ناعادلانه یکم.غم انگیز شاید!همشم به آدم میگن از جوونیت استفاده کن.چجوری باید استفاده کنم از جوو نیم؟!من کسیو ندیدم که از تلاشش راضی بوده باشه!

وقتی امسال اینهمه سخت بود و نگاش که میکنم به چشمم نمیاد،واسه بقیش باید چیکار کنم که به چشمم بیاد؟                                                                 

 یه چیزو فقط میدونم.که کاش تو اون روز وسطای تیر94،یکی برگرده.چون اینجا یکی هست که داره بهش فکر میکنه.برگرده چون حوصله دارم واسش روزی 10ساعت وقت بزارم،ولی واسه اون یکی نه.اگه برنگشت خوب واسه اون یکی وقت میزارم ولی...ولی هیچی دیگه!وقت میزارم!

                                                  

هنوزم سحرای ماه رمضون خیلی حال خوبیه...التماس دعا;-)   


نکته ی دیگه!ما این قرمزی گونه های نوجوونیمونو زود تموم کردیم!خرابش کردیم رفت!تقصیر اون بود خب!نمیدونم شاید نگه داشتنشم به درد نمیخورد.ولی سرخی گونه های نوجوونی بود به هرشکل!شاید گاهی دلم میخواست باشه هنوز!

توصیه ای ندارم!شاید بهتر باشه شما اگه اول نوجوونیته بیشتر نگهش داری!شایدم نباشه!

۹۴/۰۳/۳۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
همیشه بهار

نظرات  (۶)

سلام!
میشه بپرسم منظورت از قرمزی گونه های نوجوونی چی ه؟؟
پاسخ:
سلام!
:دی
در همین میتونم بگم فقط!
ولی منظورم این نبود که نوجوونی نکردم مثلا یا زود شروع کردم به رفتارای بزرگونه!
من هیچوقت نفهمیدم تو انتخاب روش زندگی حق با کیه...
مثلا همه میگن وقتی گذشت حسرت گذشته رو نخور، من میگم بهتره بخوریم:دی
و حتی دارم فک میکنم خوش نگذرونیم تو نوجوونی بهتره یا خوش بگذرونیم؟!
پاسخ:
متعالی که فکر کنیم هم میشه خوش گذروند هم درس خوند و از این کارا!من به شخصه فک کنم تا جایی که میشد خوش گذروندم!تا جایی که میشد یعنی امکانش نبود که پاشم برم هاوایی ولی اگه امکانش بود که زنگ تفریح از خنده با دوستام ریسه برم کردم این کارو!
حسرت گذشته...بهش فکر نکردم!ولی تجربه چیز خوبی است کلا!
و منظورت رو از "کی" تو جمله ی اول نفهمیدم!:دی

ایشالا که تو همین دو سه روز آتی برمیگرده!
و اینکه...من خوشحالم از اینکه اون سرخی روی گونه تموم شد..احمقانه بود میدونی؟واسه من که احمقانه بود!
پاسخ:
باحالم بود خب!هیجان انگیز!بد نبود واسه سرگرمی![حالا میگن چه دختر ظالم بی ادبی!ها ها!خب بود دیگه!دروغ که نمیشه گفت!این حیلتا رو باید رها کرد!]
به هرشکل خوبه آدم گاهی دستاش یخ بزنه،عرق سرد بشینه رو پیشونیش،قلبش با سرعت هزار دور در ثانیه بزنه!
نزدیک به 1 دقه پیش داشتم به همین فکر میکردم... که هرچیشم بود این هیجانا و تپش قلب و ایناش خوب بود :دی ولی یه کم بعدش گفتم اه!همونشم احمقانه بود...همونشم خیانت بود همونشم حس به بازی گرفته شدن بهم القا میکنه!
پاسخ:
ساده تر از این چیزا باید فکر کرد!هر دوره ای یه شرایطی داره دیگه!باید پیش رفت...:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی