شنگ

عشق شنگ بی قرار بی سکون_چون درآرد کل تن را در جنون...

شنگ

عشق شنگ بی قرار بی سکون_چون درآرد کل تن را در جنون...

آخرین مطالب
  • ۳۱ خرداد ۹۸ ، ۰۲:۰۴ امید

مبارزه

شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۳۴ ق.ظ
هیچکس نمیپرسه که چقد تلاش کردی یا چقد عشق کردی یا چقد سخت بود.
این نتیجه است که تعیین کنندس.حتی اگه تو مامور تلاش باشی!
اتفاق خوشایندی نبود خراب کردن نهایی.با این تاثیر مستقیم تو کنکور.
دستکشای رزم...روحیه ی مبارزه...
باید جنگید.سخت جنگید.
لیس للانسان الا ما سعی...
این 15روزو به قصد کشت المپ میخونم وبعد که نتیجه مشخص شد براساس اون به قصد کشت دوباره یا کنکور میخونم یا المپ.
و اگه کنکور شد باید کلی کلاس بگیرم.
آماده باش براش
دیدشم این نیست که اه من دلم تنگ شده اینا چرت میگن پس مفهوم چی میشه المپ اینجوری نبود
دیدش اینه که آها چقد خوب.مجبورم میکنه کلی تست بزنم.
گرچه این 1ساله خیلی طلایی بود از این جهت که کلی عادتات عوض شد ولی فقط یه مرحله بود که تورو از هفته ای دوساعت خوندن پرت کنه به روزی 4/5/6ساعت خوندن.ولی 6ساعت کمه واقعا.
باید تلاش کرد...

۹۴/۰۳/۲۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
همیشه بهار

نظرات  (۳)

موفق باشین
ولی اینور خبری نیست...
۲۳ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۵۱ همیشه بهار
آره میدونم اونورم خبری نیست ولی به هرحال اونورم بغل دستیت یه آدم فهیمی باشه بهتره تا یه غیرقابل تحمل باشه!
غیرقابل تحمل از نظر من البته!معیارا فرق داره دیگه
آره بجنگ. مهمترین غنیمتی که از این جنگ بدست میاری همین روحیه ی جنگجویی ه. بجنگ و هیچ وقت، هیییییییییییییچ وقت تسلیم نشو! بیشتر انسان ها زمانی ناامید میشن که چیزی به موفقیتشون باقی نمونده! ؛-)
من تجربه ی کنکور رو نداشتم. اما دید خودم پارسال این بود که نمیخواستم کنکور ویژگی های خوبی که المپ در من بوجود اورده بود رو ازم بگیره. نمیخواستم منم توی جوی که فقط هر چی نتیجه بده و به درد کنکور بخوره خوبه غرق بشم. خلاصش اینکه موافق نیستم با اینکه دیدش این نباشه که دلتنگ المپم و مفهوم چی میشه پس! اما با اینکه این فکرها و به دنبال مفهوم بودن آدم رو از کنکور که نتیجه ش آینده ی 4 سال انسان رو رقم میزنه بندازه هم موافق نیستم. یه جورایی حد وسط خوبه بنظرم.
پاسخ:
نظرت رو که خوندم(دیروز ظهر خوندم!:دی)یکی دو ساعت قبلش تو حمام بودم و داشتم به همین فکر میکردم!که طین همیشه بالای ایمیلا این جمله رو مینوشت،شاید حکمتی درش بوده!گرچه که درکش نمیکنم(تجربه نکردم،حسش نمیکنم،ملموس نیست!)ولی در تکاپوام که به خودم تعمیمش بدم!
آخه من میشناسم خودمو...!اینجوری گفتم که خودم بدونه چه فازیه!وگرنه دلم که تنگ خواهد شد حتما
اونم که صرفا نتیجه گرا نباشی رو از اول ابتدایی همونجوری بودم ولی این آخریا داشت سخت میشد!گرچه ممکنه  کمتر به خارج محدوده ی درسی که به نتیجه ی کنکور میگراید سر بزنم ولی بازم میدونم که من نمیتونم ساکت بشینم و سوال نپرسم!
سعی واسه نگه داشتن روحیه ی المپیادی هم تو دستور کارم بوده همیشه!امیدوارم موفق بشم در این باب!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی